måndag 28 april 2008

Födelsedagskort

I går hade vi scrapträff här hos oss jag och tjejerna. Mycket trevligt som vanligt men tiden går som vanligt för fort. Det blir inte så ofta vi har möjlighet att träffas så när vi väl träffas så har vi fullt upp att stansa och stämpla alla alfabeten och motiv som alla har köpt sedan sist vi sågs :)
Tusen tack till Karro som lånade ut alla sina alfabeten till oss under dagen.
Jag fick i alla fall ett kort gjort igår. Det ska levereras imorgon till min mamma som fyller år, hon är inte så dataintresserad så risken är minimal att hon ska gå in och se det därför lägger jag ut det redan idag.
Tack till Emma för att jag fick låna dom fina stämplarna och tack till Karro för lånet av Gingeralfabetet. Hm.. inser nu att det inte var mycket som var mitt eget på det här kortet :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fint kort....kuulig datumstämpel och säkerhetsnålen var gulligt....det kommer jag att sno till nått kort någon gång ;-)
Kram / HoD-Mia

Anna sa...

och tack till mig för blommorna! :) Nä, men skämt å sido, kortet blev kanonfint och då tycker jag väl att det kan kvitta vems grejerna ursprungligen är. Det är ju du som komponerat kortet!!! Tack för en väldans trevlig söndag förresten & så ses vi på onsdag (om du inte ligger på BB vill säga ;) )
Kram

MalinL sa...

Verkligen ett läckert kort! Diggar datumstämpeln med blomman i mitten!! =)

Karolina sa...

För mig är det bara roligt om det är någon som vill låna det man har, då slipper ju alla köpa likadana saker och det blir ju så mycket billigare :)
Brunt och turkost är ju så snyggt ihop tycker jag. Den där datumstämpeln är så otroligt läcker, jag kommer också snö åt mig den någongång och stämpla upp så jag har ett lager.
Jag tycker som Anna, spelar ju ingen roll vems grejjerna är det är ju du som komponerat ihop det.

Karro sa...

Nämen förlåt Anna!!! Tusen tack för blommorna :)

Catta sa...

Vilket härligt kort! Det är så roligt att scrappa när man får använda andras grejer, eller hur? Personligen älskar jag den stämpeln, helt underbar! Kramar

Catta sa...

...stämpeln med flickan alltså...

Pimmi sa...

Hallåjsan, kortet blev jättefint, hälsa din mamma och gratta från mig också. Funderar mer och mer om men måste åka en svång upp till arvidsjaur och shopa lite de var så fina de där papprena. Vi ses i kväll det är ju ONSDAG kram på dig/Emma

Anonym sa...

Det här kortet har du VERKLIGEN lyckats med, verkligen kanon snyggt :-)

Madde A