onsdag 31 augusti 2011

Bokkort


Gav mig på ett bokkort och jisses vad jag fick slita för att få ihop stommen första gången.

Men nu har jag fått upp ångan och bara älskar att göra dessa kort :)


Det här är mitt första kort som min barndomskompis Ida fick när hon fyllde 30. Uppvaktningen har skett tidigare i sommar så på den "riktiga" dagen passade det bra med ett bokkort som jag även fyllde med en liten påse chokladpraliner.



Tyvärr blev korten tagna i sista sekund innan vi skulle iväg så kvaliten är under all kritik..




Fler bokkort ligger på mitt skrivbord under produktion. Vi har ett helt gäng födelsedagar de närmaste månaderna så det kan vara bra att ha några kort redo..



Annars väntar vi tillökning inom 1½ månad (förhoppningsvis) så att hösten är på väg känns inte alls så jobbig som den brukar. Vi har ju något helt underbart att se fram emot :)

Att jag dessutom mår väldigt bra underlättar ju en hel del, speciellt när man har en trotsig 3 åring hemma som prövar sin gravida mors tålamod mååånga gånger per dag.



Men vardagen rullar på och nu bär det iväg på förskola och jobb en sväng.


Tjingeling..



1 kommentar:

Catta sa...

Vilket läckert kort! Kanske något du kan lära ut??
Kram Catta