tisdag 16 augusti 2011

Blogg krångel

Visserligen har jag inte scrappat sååå mycket under sommaren men riktigt så lat som jag verkar här på bloggen har jag inte varit.

Orsaken till att inläggen har uteblivit är att det inte har fungerat att publicera inlägg på min blogg. Först idag slog det mig att jag skulle prova en annan dator och helt plötsligt fungerar det..

Så det är tydligen något med vår dator som gör att det inte går att publicera.


Jag har länge funderat på att byta blogg ändå så vi får se nu det kan hända att det blir så om jag inte får det att fungera.


Återkommer här med ny adress i såna fall.


Ha det så bra mina vänner!


/Karro

1 kommentar:

Catta sa...

SÅ snygga kuvertet blev, stansen helt underbar (förvånad??)! Har också funderat på att byta bloggadress, vet inte riktigt varför, kanske behöver något nytt för att komma igång...
Kram Catta