måndag 21 september 2009

Klocka



Det här är ett projekt som jag har funderat på under en längre tid men aldrig gjort slag i saken.
Men på NorthernLightScrappers träff förra veckan tittade jag som snabbast i en bok som Catta hade med sig och föll direkt för en bild på en scrappad klocka.
När jag dessutom vann ett helt block med UNDERBARA papper i föreningens månadstävling så föll allt på plats :) Jag kan verkligen rekomendera alla att vara med i tävlingarna som föreningen har. Det är SUPER fina priser och jätteroliga utmaningar.
Så igår satte jag i alla fall planerna i verket och här ovan ser ni resultatet.
En väldigt enkelt scrappad klocka. Det underbara pappret gjorde att det inte behövdes några dekorationer så jag nöjde mig med att skriva "Carpe Diem" i inte allt för stor stil.
Jag blev riktigt nöjd med denna och jag passar på att skicka in den till Isabelles utmaning i bloggpartyt.

Samtidigt vill jag passa på att tacka för alla underbara kommentarer ni lämnar. Jag blir så glad för era ord och att ni tar er tid att hälsa på här i min blogg.
TACK!!

9 kommentarer:

Pimmi sa...

Så otroligt läcker den blev. Em dum fråga, funkar den???
KLockrent är det enda ordet som passar för detta. Kram Emma

Karro sa...

Ska bara stoppa i ett batteri i den sen ska den då funka :)

Karolina sa...

LÄCKERT! Tycker du gjorde helt rätt som inte dekorerade den mera. CarpeDiem texten gör så att ögat letar sig ut från visarnas mitt samtidigt som texten synkroniserar med blomrankan och klockan får en rund helhet även om den är fyrkantig. Ha, ha, det låter ju som VÄRSTA förklaringen i en jurrybedömning *fniss*
/Karolina

Anonym sa...

Supersnygg klocka!!! Gillar också att en är så "ren"...Tror jag måste göra en egen! Så man har lite koll på tiden när man scrappar... ;)

anna"meali" sa...

Helt underbar klocka,så vacker, gillar färgerna. Och så det scrappade receptet och minialbumet föll jag för jätte mycket.

ScrapMi@ sa...

Helt enkelt SKITSNYGGT!!!

KRamiz//Mia

Catta sa...

Åååååhhhhh! Inte trodde jag att du skulle göra slag i saken SÅ fort! Den blev JÄTTEFIN!!! Klockrent med ett papper man inte vill "förstöra" genom att dekorera det. Mums...
KRam C

Lene sa...

Godmorgn!
tack för besöket i min blogg. Önskar dig lycka till i candyn!
kram lene

Lisbet sa...

Hej igen.
Jag har lagt in dig på min bloggrundan. Hoppas du inte tar illa vid dig nu men jag tänkte visa dig vår (articsisters) nya stämpelkatalog. Du behöver inte titta om du tycker att jag är fräck som visar upp den här. Den finns på; www.safirsilk.se.

Kanonklocka - vi har också gjort en på vår inspirationsblogg. Du hittar den via sidan här ovan

Ha en underbar helg