måndag 14 september 2009

Full rulle..




Bloggpartyt är i full rullning och jag vet inte hur jag ska hinna göra alla utmaningar jag vill vara med på. Det är så många roliga! Om ni inte har tittat in på de olika bloggarna tycker jag att det är hög tid att göra det.. :)
Dessutom har duktiga Miss Goldie en utmaning som jag inte kunde låta bli att anta.
Man skulle lifta en av hennes superfina LO:s som ni hittar HÄR.
Mitt bidrag är den översta LO:n och jag liftade rubriken och de många blommorna på pappret.
En av utmaningarna i bloggpartyt är klar och den som höll i den roliga utmaningen var Eyovine, utmaningen hittar ni HÄR.
Mitt bidrag blev den andra LO:n här i inlägget och jag tycker det var jätteroligt att göra en LO där grunden skulle vara svart och vit och sedan fick man bara lägga till en färg.
Passade perfekt till ett av våra bröllopsfoton i svart/vitt.

Tyvärr blev fotona väldigt gryniga. Får nog köpa en trisslott så att jag kan köpa mig min systemkamera någongång :)

7 kommentarer:

Karin sa...

Vilka härliga layouter! Den andra blev min favorit, underbart foto å va snyggt med ringarna! =)
Hoppas allt är bra?!
kramkram!

Carola sa...

Fina LO´s. Men Såå Underbar den undre LO:n är!!! Och vilket fantastiskt foto!!! Lyser Kärlek lång väg!!! Betagen...
/Kram Carola

Miss Goldie sa...

Jättefina LO:s båda två! Tack för att du ville vara med i min utmaning!

Pimmi sa...

Superfina bådatvå. Den nedre var helt underbart vacker. Det är så snyggt med svartvitt, på nått sätt blir fotot så fokuserat. Kram Emma

Maja Stokk / eyovine sa...

Vilka härliga loer!! Gillar båda men den du gjort till min utmaning är riktigt riktigt läcker =). Stilrent å snyggt!! Kul att du ville vara med !

// Maja

Diana/Decdia sa...

Jätte fina bidrag du har till Bloggpartyt! Skulle vara skoj att få en resumé sen på hur många bidrag som kom med i tävlingen totalt... Måste vara hur många som helst! :) Lycka till i tävlingarna! Kram

Vera.m.fl sa...

Oj så fina LO´s du har gjort! Den med bröllopskyssen är helt fantastisk! Både mjuk, kärleksfull och sensuell *ler*

Du har en liten utmaning i min blogg, ta den om du vill och känner för det!

Hoppas vi ses i Rosvik framöver!!
KRAM