söndag 9 november 2008

Vilken underbar dag...

Igår var jag för första gången på en anordnad scrapträff. Det var hur kul som helst och det är så trist att inte kunna åka dit idag oxå. A jobbar...
Lämnade dessutom hemmet utan lillen för första gången en hel dag... det gick bättre än förväntat så nu har jag fått mersmak på både scrapträffar och att ha lite egentid. Det lär inte dröja så länge till nästa gång känner jag.... Välbehövligt! Det är nyttigt att få prova på att sakna L... För hur än go han är så måste man ju få andas ibland, själv!
Nog om detta...

Arrangörerna hade anordnat en hel del utmaningar, 2 stycken hann jag vara med på innan jag var tvungen att avvika.
En var en snabbutmaning som vi fick direkt vi kom dit. Vi hade en timma på oss att göra ett lyxigt farsdagskort med inslag av guld eller silver.
Den andra utmaningen var ett scrap-bingo och jag valde raden där man skulle ha med:
Hjärtan, Minst tre foton, glitter (blommorna glittrar lite), "kyligt"(han är ju naken!! :) och rivet papper.

Tusen tack tjejer för en trevlig dag och ett extra tack till arrangörerna, ni har gjort ett toppenjobb!!
(sorry för dom sneda bilderna)


7 kommentarer:

MalinL sa...

Vad roligt med scrapträff! Och vad skönt att få egen tid! Man behöver faktiskt det! :)

Och verkligen fint kort och LO! Älskar LO'n! Den är bara sååå fin!!

ScrapMi@ sa...

Kul att gå på pysselträff, det är inte alltid jag får så mycket gjort men jag får träffa härliga scrapvänner och inspireras av allt fint som görs.
Skönt med egen tid det behövs alltid!!!
Fint kort och härlig LO!
Kramiz

Catta sa...

Jag är SÅ förtjust i "nakenfis", den blev helt underbar. Mitt val i röstningen faktiskt! Jag berättade för mamma att du hade varit borta från L för första gången och att jag inte frågade förrän han var på armlängds avstånd hur det kändes. Mamma tittade på mig, rynkade på ögonbrynen och utbrast "Hav a et vörre frå pojken än??" Jag blev lite chockad, hon är ju så förstående och medkännande i vanliga fall. "Men" säger jag "han är ju inte så stor..." Hon hm:ade och tittade ut genom fönstret. "Jär'n et snart fem?" sa hon efter en stund. "Ja, sa jag men det är väl ändå ganska litet?" Vi var lika fundersamma båda två, hon över detta och jag över hennes reaktion. Då kläcker hon ur sig "Hav a vä sä pojken då a jobb?" DÅ föll poletten ner för mig! "Mamma, det är inte Karro J, det är Karro H som varit med och L är fem MÅNADER!"

Pimmi sa...

Måste bara skratta ett tag till åt Cattas kommentar innan jag kan sansa mig och skriva ordentligt. Hur kul som helst!! Jaja, det var då så kul att du kom med i lördas och jag håller fullständigt med dig MERSMAK!!! Funderar starkt på träffen på lördag :) Din Lo blev så klockren, för att inte tala om rubriken som dissades totalt!! :)Tack för i helgen Kram Emma

Karin sa...

Superfint kort, lövet är det en die eller? Snygg!
Layouten är ju helt underbar! Såå snyggt med det röda. Me LIKE!

KRam på dig!

Anna Ekman sa...

*kikar in*
Tack för trevligt pysselsällskap i lördags. Jag håller verkligen med de andra om att "nakenfis" är en ljuvlig LO, riktigt vacker.

mymlis sa...

Vad fina!!! Vad söt han är er Lucas! Och farsdagskortet var superfint!