onsdag 26 november 2008

Första smakisen...

Korten på när L smakade potatis för allra första gången skrev jag ut för ca 2 månader sedan men jag har inte fått det till att bli.
Nu hittade jag en skiss på veckans skiss som jag tyckte passade bra och så här blev resultatet.
Journalingen blev runt kanterna och bildade en ram.
Idag har vi varit och tagit 6 månaders kort hos fotografen. Hur ska jag kunna välja ut 3 stycken kort av ca 150 som fotografen tog? Jag är inte alls partisk när jag menar att min prins är helt underbar på alla kort. Och det säger jag dessutom innan vi ens har fått se bilderna.. :)
Tänk att det redan har gått 6 månader... Helt otroligt!


6 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Men KArro vilken fin LO, störtdiggade journalingen som blev en ram och färgerna till det svarta var superfint.....och två typsnitt tillsammans tycker jag är så coolt!!!
Kramizzz

Pimmi sa...

Lo.n blev jättefin, var så snyggt med det svarta i bakgrunden. Kul att fotograferingen fick bra, ska bli kul att se bilderna Kram

MalinL sa...

Verkligen en läcker LO! Gillar färgerna som du har använt! :)

Karin sa...

vilken fin layout! Va söööt han är !& redan 6 månader!? VAR tar tiden vägen?!

Kramar, K.

Karolina sa...

oj vad stor lillkillen börjar bli!
Vad härlig LO:n är med det gnallgula mot den svarta bakgrunden och vilket snyggt alfabet du har fått tag på.
Ha en bra helg.
/Karolina

Eva sa...

Verkligen härligt färgval! Cool men ändå lite söt LO!