fredag 12 september 2008

Utmaning

Pimmigumman utmanade alla som läste hennes inlägg i bloggen så jag kastar in mina svar på dessa frågor:

Tre saker jag gör när jag vaknar
* Myser och skrattar med L
* Äter frukost
* Slår på datorn

Tre saker jag måste ha under dagen
* Vatten med pressad lime i är jag just nu beroende av
* Allt för ofta något sött
* Puss och kram av sambon


Tre personlighetsdrag hos mig
* Lyssnar gärna
* Pratar gärna :)
* Funderar för mycket

Tre saker jag gärna ägnar mig åt
* Familjen
* Scrapbooking
* Vara ute i naturen

Tre saker jag är rädd för
* Döden
* Att något ska hända någon nära mig
* Bränder

Tre saker jag drömmer om
* Bröllop
* Frisk familj
* Ekonomisk trygghet

Jag säger som Emma... Jag utmanar er som läser det här inlägget och som inte har blivit utmanade med den här utmaningen tidigare.

Inga kommentarer: