söndag 21 september 2008

Svågern fyller år..

I veckan fyller svågern år och vi ska dit och uppvakta han. Alltid lika fort att göra kort till karlar men det fick bli ett enkelt och inte för gulligt kort :)
Har även gjort en till tändsticksask men den glömde jag fota innan jag gav bort den.
Det blev en enkel ask som jag gav som en liten "krya på dig" present till en kompis.
Det är en hel del födelsedagar nu i höst så kortverkstan måste sätta fart.
Just idag blir det dock inte mycket gjort. En låsning i ryggen och jag tillbringar dagen i soffan.

5 kommentarer:

Eva sa...

Snyggt!! Gillade det upplägget mycket. Coolt med snörningen uppe i hörnet!

MalinL sa...

Jätteläcker!! Ja, till killar kan man ju inte har hur mycket "puttenuttigt" som helst.. Tycker som eva.. Så coolt med snörningen i hörnet!!

MalinL sa...

Hej! För att svara på din fråga i min blogg, nej det är inte brads som "William" står i.. det är några klistermärken.. Vet ej vilket märke eftersom det var några som jag övertog från en kompis då hon slutade att scrappa..

Anonym sa...

Jättesnyggt!!! Coolt med snörningen! Hoppas ryggen släpper snart, ingé roligt med ont i ryggen!
Krya på Dej/Mia

Karin sa...

Men vilken fräckt kort!
Supertufft med snörningen, me like!
kram kram! !