måndag 16 juni 2008

Födelsedagskort x 6

I väntan på tid till att göra klart mina egna kort så läger jag ut dom fina korten som både jag och Lucas har fått på våra födelsedagar.
Hans allra första och min 26:e.

Först korten till Lucas...


Av: Anna, Daniel, Molly och Mira


Av: Ida, Daniel och Felix


Av: Emma. Jonny och Nelly


Av: Anna "Busis"på familjeliv http://mealispysselhorna.blogg.se/
Och sen dom som jag fick när jag fyllde år...


Av: Anna, Daniel, Molly och Mira


Av: Ida, Daniel och Felix





7 kommentarer:

Pimmi sa...

Vad mycke fina kort ni har fått båda två. Hoppas allt är bra med er, nu sak jag komma förbi, om inte annat så lämnar jag Nelly hos mamma. Ha det gott. Kram

Karolina sa...

Grattis i efterskott, vilka fina kort ni har fått båda två.
Hoppas allt är bra med er och att ni kan mysa lite nu när det inte är som bäst väder :)

Gin/Ginny sa...

Vilka superfina kort! Skulle med vilja ha tiden och orken att sitta och pyssla sådär! :)

Anonym sa...

Hej! Jag har helt missat att gratulera dig till er söta Lucas! Stort grattis! Jag har ju varit borta en del från tråden. Kram från Eva Nananas

Catta sa...

Vilka härliga kort! Det är härligt att ha många kompisar med samma hobby när man själv har något att fira =) Hoppas ni får en härlig midsommar på stugan, lillen första! Kram

Anna sa...

Du verkar ju ha fått nåt riktigt tryck på pysselnerven (kan det ha varit Lucas som fixade det på vägen ut? :) ) Kul! Kanske du känner dig redo för scrapträff snart? Kommer själv ihåg när vi skulle ha det då både Mira och Nelly var nyfödda. Nelly snusade på i flera timmar medan Mira låg och skrek fastän jag vaggade henne intensivt i Felix vagn.. Hmm.. Låter lockande va? :) Men scrap eller inte så tycker jag ju att vi tjejer borde ta och träffas snart ändå. Var ju så hemskt länge sen sist..
Ha en jättebra midsommar så hörs vi! Kram

Anonym sa...

kikar tillbaka och önskar en härlig midsommar:-), oj vad många fina kort ni båda fått och grattis i efterskott på födelsedagen.

kram kram/Anna"busis"