fredag 27 juni 2008

Bror fyller år...

Ja idag fyller storebror år. I vanlig ordning så blev det ett kort även till han. Tycker att det är svårt att göra kort till det andra könet utan att det blir för "gulligt". Men tycker ändå att jag fick till ett hyfsat kort till han..

Även det här kortet har jag gjort utifrån en skissutmaning som ni hittar här.

Nu åker vi iväg till stugan och blir där hela helgen och eventuellt någon dag till beroende på vädret. Tar med mig pysselgrejorna så får vi se om det blir något gjort där.
Uppdatering i bloggen kommer efter helgen...


Och så här såg skissen ut...



4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vilket fint kort! Härliga färger =)
Kul att du ville vara med!

Pimmi sa...

Jättefint kort, man ser helt klart att skissen finns där, bara kul att det inte är exakt. Hoppas ni för en mysig helg, vi ses på onsdag,
Kram

M sa...

Hej kära svägerska! Du är utmanad, kolla in min blogg.

Catta sa...

SUPERLÄCKERT! Älskar blommorna, almenackan, halvcirkeln och upplägget. Ett av dina bästa kort enligt mitt tycke! Snyggt jobbat tjejen. Kram