onsdag 26 januari 2011

Mitt första kort


Scraplagret har en månadstävling som går ut på att man ska lifta sitt första alster.
Det vänstra kortet på bilden är ett av mina första kort som jag scrappade och det är ju otroligt kul *harkel* att gå tillbaka och se vad man gjorde för 3 år sedan :)
Det högra kortet är då det kort jag har gjort nu och jag valde att lifta formen på kortet, det randiga pappret, de rundade hörnen och det enkla upplägget med "Grattis" och några få blommor.
Tycker inte att det alltid behövs så mycket mer än så.

Har ett till kort och faktiskt en LO att visa oxå men det här får räcka för ikväll. Ska fota dom imorgon när det är ljust istället så blir det bättre kvalitet än här ovan.

1 kommentar:

Vera.m.fl sa...

Här var det tysta gatan! Saknar dina inlägg och den LO som du utlovat- ska du vänta till sommarsolen lyser innan du fotar? *s*

Ha det gott!

KRAM